ilk gün gündüzle başladım istedikçe sürekli oyaladım eline bir şeyler verdim ağzını boş bırakmadım. Uykuya geçerken emiyordu, tv başında biraz sallayıp mayıştırıp odaya götürüp masal anlatarak devam ettim. Elbet zorladı ama konusarak oyalayarak hallettim. Gece 4 defa uyandı birincide unutup yanlıslıkla emzirdim. Sonra sabaha kadar tv izledik sarıldım konustum evde kucagımda gezdik derken o şekilde atlattık. Gündüz versem mi diye kararsızdın o sabah emzirdim ve sonra tamamen kesmeye karar verdiğimden hiç vermedim. Son verşim oldu. Yine akşama kadar oyaladım meme dedikçe yemek yedirdim meyve verdim oyun oynadım kaçtım ondan oyun sandı. Uyku kısımlarında biraz masal biraz çizgifilm ile elimi göğsüne koydum. Meme dediğinde göğsümü peçeteyle kapatmıstım gösterdim bir iki kere. Zaten görünce baya bi baktı sonrasında meme yok meme gitti demeye başladı. Annecim uf olmus artık emmeyeceksin dedim. O günden sonra çok ısrarcı olmuyor. Bir kere meme diyor ama çekinerek. Uf olmuş ya annecim sen büyüdün artık diyorum konuyu kendisi kapatıyor. İlk iki gece ¾ defa uyandı. Biraz ağlamalar elbette ki oldu. Hep oyaladım su verdim sırtını sıvazladım salladım ninni söyledim dua okudum masal anlattım çizgifilm açtım. Şimdi özellikle uyuyacagı zaman meme diyor uf oldu diyorum susuyor. Yavas yavas unutuyor
Ygtek