Mom19
Kız bak hiç unutmam 2. veya 3. sınıfta tartılmıştık sınıfta 23 24 kilo çıkmıştım boyum ortalarda tabi ama benden uzun ve zayıf çok kişi vardı 20 kilo altında bile vardı. Ben orta kiloda bir cocuktum bak sende az çok anlarsın.
7 yaşında çocuk 40 kilo iyi ama 30 yaşında kadın niye 55 60 kilo olmak istiyor🙄 40 çok fazla 30 hadi yine boyu standartta çokça uzun olur 30 olur.