Bebegimm42 Kızlar kizim 7 yaşında çok zayıf çok yemek seçer ve sevdigi yemekelru de çok az yer ne yapabilirim biraz kilo alsin ve çok çabuk hasta olur boğazı kizariyo ağzı kokuyo ne yapmam lazim
Merve-miray Bebegimm42 Kız kardeşim de haziranda 8 yaşayacak oda en son 23-24 kiloydu. Normal değil mi kiloları. Netten bakmadım ama
Ogullarinaasikanne Bebegimm42 canım benim 5 yasindaki oğlum 15.5 kiloydu 1 senedir 15 kiloyu gecemedi. Kan değeri düşük çıktı. Ve ozel mama yazdi doktorumuz. 16.5 geliyor hic 16 yi gorememistik inan ki doktora gidin mutlaka
GoGirl Bebegimm42 benim oglum 6 yasinda 22 kilo erkek kiz arasinda kilo farkida oluyor bence kilosu normal.zaten muhtemelen kilo araliginin icindedir.biz doktora yakin zamanda gttik degerlerini olcturduk kilo boyada bakar doktor gayet iyi dedi.siz bademcik ve dislerini bir kontrol ettirin belki de sorun ordadir
Alpkk Bebegimm42 valla bana göre de iyi benim kızımda 7 yaşında 19.5 kilo ama maşallah sağlıklı adam akıllı hasta dahi olmadı maşallah
Mina_mariye Çocuk mamaları var doktorunuz yazabilir eczaneden cüzi fiyata temin edebilirsiniz yazılınca raporlu vs
Masalikoo Bademcik iltihabı olabilir mi acaba.Bende çok çabuk hasta olurdum bademciklerim müthiş iltihaplıymış.Sonra ameliyat oldum hastalık sorunum kalmamıştı ama bilmiyorum şimdi ameliyat durumu ne olur
Bebegimm42 Masalikoo ağzı çok kokar ve kızarır ondsn mi olur acaba benim de cok csbuk iltihap olur öyle çok üzülüyorum ki yani küçük birde bebeğim var alıp gidemiyorum doktora
Efy Kan değerlerine baktırdınız mı vitamin eksikliği felan olabilir onun dışında bence doktora gidin belki takviye vitamin balık yağı felan başlayabilir
ErvaKader Bebegimm42 bnm kiziminda ağzı kokar midem bulanirdi resmen köpük köpük olurdu en sonunda genizeti deyip ameliyat olmuştu geçti 4yasindaydi ozamnlar
Bebegimm42 Merve-miray bi araştıriyim kuzum bende ne biliyim sabah çok üzüldüm bir hisimla yazdım az mı diye bi sağlık ocağında boy kilo ve kan testi yaptırıyim
[silindi] Merve-miray bnim kız kardeşm de 8 yaşında 35 kilo doktor olması gereken kilo 30 kilo demiş🙄
Mavilii Bağışıklığı düşük olabilir bi immunolojiye götürüp bağışıklık testi yaptırın isterseniz. Sürekli hasta olması normal değil gibi
Bebegimm42 Mavilii ateş flan olmuyo ama surekli ağzı kokuyo boğazı kizariyo evde zencefil bal pekmez derken öyle topluyoz
Aysegul30 Mom104 benimde kızım 7 yaşına Ekim sonu girdi 20.6 ydı gecen hafta boyu 119 bence gayet normal zayıf falan durmuyor yani göze batan bi zayıflık yok
Bebegimm42 Cgdmltr93 anne sütü aldı 23 aylıkken kestim ve ek gıdaya başlarken sebze turu çok yemedi bende yemiyo diye bıraktın tsbi suç bende şimdi bebeğim var ve asla sebze birakmiyvam vercem et turu sever kızartma sever hamur işi sever
Bebegimm42 Cgdmltr93 bebekken kilo alimi çok güzeldi emzirirken hatta 4 aylıkken 6 aylık kilosunda idi sadece emzirdim ama ek gıdaya 8 aylıkken geç basladim