Mnkaslnn-
Mama sandalyesine çok fazla bütçe ayırmayı gereksiz buluyorum taş çatlasa 2 yaşına kadar kullanılıyor sonrası ya çöp, ya kiler, ya birisine verme oluyor.☺️Ben o yüzden çok fazla bütçe ayırmadım gayet makul bir fiyata güzel ve kullanışlı bir mama sandalyesi aldım English Home’dan 🌸 Gayet memnunum, yeterli oluyor, denge problemi vs. yok düşmez, çok yer kaplamıyor, gayet kullanışlı bir mama sandalyesi 👌🏻 Öneririm 😌
👇🏻
https://www.englishhome.com/duz-bebe-mama-sandalyesi-54x62x91-cm-lila/
Babyjem cam rende kesinlikle bir tane temin edinin, gerçekten çok kullanılıyor.☺️
Alıştırma bardağı olarak Nuk tercih etmiştim ama Tommee Tippee markası da çok öneriliyor.🌸
Tabak, önlük ve kaşık olarak Oioi 😌
Buharda pişirme aparatı ☺️
Ve yoğurt yapamayan anneler için kurtarıcı olan yoğurt makinası 🤭