Mnkaslnn- merhabalar,
Joie mimzy lx mama sandalyesi kullanıyorum çok memnunum, öneririm.
İlk etapta cam rende çok kullanacaksınız, mutlaka edinin.
Buharda pişirme aparatı veya makinesi almadım, tel süzgeç kullanabilirsiniz evinizde varsa. Kaynayan sulu tencerenin üstüne oturtarak benmari usülü kullanabilirsin.
Mama kaşığı, silikon mama önlüğü
Daha ileride, Bebeğe ayrı yemek yapacağınız için küçücük tencerelerden edinebilirsiniz. Çok rahat oluyor, hem dolapta da yer tutmuyor.