fatosd36 Biz weweel aldik kullaniyoruz cok guzel nemlendiriyor, hem sicak hem soguk buhar secenegi var. Kumandali, odadaki nem azaldikca kendi kendine nem dengesini ayarliyor. E bebekten 650lira gibi bi fiyata aldik. Bir tek oda derecemizle kendi derecesi nem oranini farkli gosteriyor oda calisirken nem makinada yogun diye yuksek gosteriyor sanirim tek dezavantaji o. Tavsiye ederim.