Aliye_22 7 ay 14 gunluguz baba dede mama aba ada(adini soyluyo) ama anne yok 😂 alkış öğrettim onu yapıyo, by by yapmaya çalışıyoruz, gel gel diye ellerini acip kapatiyo o sekildr çağırıyorum surekli, yuz ustu yatinca kaldiriyoruz kendimizi ama ileri değilde geri gidiyoruz , dislerimiz yok hala 😂 biseyi istemiyosa direk kafasini sallıyor hayir der gibi onu nerden öğrendi hic bilmiyorum kendi kendine yapmaya basladi