Kızlar merhaba herkese oğlum 18 ay 18 günlük 1 kaç ay önce yemesi çok iyiydi kendi yiyebiliyordu çatalla ama son 2 haftadır hiç bir şey yemiyo kahvaltı hazırlarım sadece 1 tane yumurta başka bişey koymam önüne çünkü yemiyor artık onuda yemez oldu değişik şeyler denedim ağzına sürmüyo saat 11 buçuk oldu daha hiç bişey yemedi sadece emmek istiyo ben vermiyorum kahvaltısını belki yapar diye ama kahvaltı yapmiyo ısrarla emmek istiyor bazen diyorum sütten kesiyim belki bi umut acıkır yer ama ya o zamanda yemezse diyorum 2 yaşına kadar emzirmek istiyorum ama yemek yemiyo tükendim peşinden koşmaktan bazen sinirleniyorum sırf beni öyle görmesin diye başka odaya geçiyorum toparlanıp tekrar geliyorum çok üzülüyorum gece uykusu desen berbat 9 da uyuturum sabaha kadar emmek için 5 6 kere kalkar ne yapacağımı şaşırmış durumdayım en sevdiği şeyleri yemez oldu ne olurduki bütün bebekler iştahlı olsa vallahi bıkmadan yemek yapar koyardım önüne ama öyle değil işte inşallah bir an önce atlatiriz bu durumu ayları yakın olan anneler size sesleniyorum sizin yavrular da böylemi bu durumu nasıl atlatiyosunuz sizler nasılsınız bu durumda 🌼