Oğlum 16 aylıkken yürüdü. Kilosu iyi bir bebekti. Emeklemeden direkt yürüdü. Hiç bir zaman tutunarak kalkmaya çalışmadı. Şimdi kalkmak istediğinde yardım istiyor. Kendisi direnerek kalkıyor ama arkaya sırtını vererek. Oturup kalkma hareketi bir türlü olmayınca çocuk nöroloğuna götürdük. Reflekslerine baktı sıkıntı yok dedi. Beyin mrı ve genetik testi istedi. Bi tane hastası sma tip3 çıkmış. Düşük ihtimal ama emin olalım dedi. Bunu duyduğumdan beri çok korkuyorum. Belki de fiziksel gelişimi yavaştır 3 yaşına kadar akranlarını yakalar dedi. Bu durumu yaşayanlar var mı? bebekleriniz ne durumda şimdi?