Merhaba benim kızım 23bucuk aylıkken bez takmak istemedi külot giycem dedi gece ve gündüz uykularından kuru uyaniyordu herhalde hazir dedim ve bezi biraktirdim 1 aya yakın oldu ben saatte 1 tuvalete götürünce çiş yapıyor ancak saati unutur goturmezsem kendi söylemiyor altina yapiyor. Kaka da ayni şekilde ben farkedersem lazimliga yapıyor farketmezsem altına. Ayni sorunları yaşayan oldu mu eger bu bir süreçse ne zaman söyleyecek tuvaleti geldiğini. Acaba erken mi başladık