Dolunayinannesi00 Merhabalar, yeni katıldım foruma. 2 günlük anneyim 😍 ilk sarı sütümüz elle sağmayla damla damla geldi. Arttırmak için ne yapabilirim. El pompası işimizi görmedi.
Kk41 Dolunayinannesi00 tahin ciğer humana çay hurma bestlak damla rezene çay bana bunlar fayda etti özellikle ciğer ve tahin
FHKK Dolunayinannesi00 Merhaba hayırlı olsun bebeğiniz hoş geldiniz 😇 Bol su bol yeşillik sütü artırıyor canım. Tahin ve pekmez de aynı şekildd 🤩
lalezar06 Sizin orda ne denir bilmiyorum ama bizde kaynar derler bana annem sabah akşam bir kupa ondan veriyor , ciğer ve en önemlisi hurma
Dolunayinannesi00 lalezar06 lalezar06 bu yaşa geldim ciğer yiyemedim 🤦♀️ ama hurmaya düzenli başladım doğumdan 1 hafta önceden 😍
BariskoMom Dolunayinannesi00 merhaba, hayırlı olsun bebişiniz :) süt içine taze zencefil, tahin helvası,et,bol yeşillik,bol su bide humananın çayları varya onlardan alabilirsiniz.
Derdf Dolunayinannesi00 elektrikli kullanırsanız daha iyi çeker, ayrıca diğer arkadaslarda demiş iki akşam ciğer yedim sabahında göğüslerim patlıycak sandım 😃
MotherQueen İlk süt makineye gelmez canım elle sağ YouTube de video var sadece bok su ve olabildiğince uyku hayırlı olaun bebeğin 🌸
Mom19 Dolunayinannesi00 Elektrikli pompa ideal .Benim 6. Günü geldi dut kayısı hurma incir kaynatıp blendirdan geçirip yedim şokta ki maltana içtim ayva kompostosu yaptım.bol su içtim umarım hemen çoğalır bu arada gözünüz aydın ☺️☺️Kuru dut çok işe yariyormus dereotu taze soğan bulgur.
Benanneyimanne Dolunayinannesi00 roka havuç tahin pekmek kuru dut incir uzum duzenlı hergun tüketın ve bol su 3 lıtre
Zehra62 Dolunayinannesi00 ilk zaman benim de sütüm azdı kuvezde kaldı o yüzden sagdim çok azdi 5 6 güne artmıştı siz neden sagiyirsunuz