Pamukkzm benimki hemen hastanede taktırdı. Taktım bir kaç gün ama sezaryen sonrası çok sık idrara çıkıyordum bir de bebekle ilgilenme,ağrılarım falan derken sürekli kullanmak zor geldi. Bir de kendim saramiyordum korseyi karnım ağrıyordu o yüzden bıraktım. Şimdi 55 günlük olduk taksam mi diye düşünüyorum su an