Esra_esra Kızlar benim bebeğim 3 gündür iştahı yok bi sabah bide akşam besleniyor daha 3 aylık çok korkuyorum acaba mamadan mıdır diye düşündük sma alıcaz ama o da iki çeşit galiba OPTIPRO mu COMFORT mu yardımcı olun lütfen
YasemiNYagmur1 Esra_esra bebek gazlıysa sindirimde sorun varsa comfort alın böyle bi problem yoksa da optipro alın ben optipro kullanıyorum
F-Betul Esra_esra Bebeğiniz kaç aylık? Neden iştahı yok acaba? Bence önce onun nedenini bulmasınız. Sorunuza gelince comfort gazlı bebekler için ben ikisini de kullandım ikisinden de memnun kaldım. Şu an sadece comfort kullanıyorum.
Tubameric Ben optipro kullanıyorum açıkcası aralarındaki farkı bilmiyorum ama optipro bizde hiçbir sorun yaratmadı
Minasu Canım ben sabahları sma comfort veriyorum comfort gazlı bebekler için , optipro normal bebekler için