cnnkrl siz emziriyosanız yemiyceksiniz onada yedirmiyceksiniz. Dua edin yumurta yine iyi bizde süt alerjisi var 3. Aydan beridir hiçbişey yiyemedim şimdi o 6 aylık o da hiç bi süt ürünü tüketemiylr. İnşallah 1-2 aya geçicek doktorun dediğine göre ama bu süreçte alerjisi olduğu gıdayı bünyesinin tamamen unutması lazım sıkı bi diyet lazım doktorunuzla görüşün sonrasında sizinde azaları geçer inşallah. Egzama olayıyla biz de baya uğraştık