Kiziminannesi öncelikle formük sür vererek zaten anne sütünü ikame ediyorsunuz. Soru sormuşsunuz güzelce cevap verdim. Kilosu önemli değil, sağlıklı beslenmesi ve tadım yapacaksanız alerji takip etmeniz gerek demişim. Ek gıdaya geçişi bir araştırın siz, zira önce sadece minik minik tadım yapılması gerekiyor. Bunlar bebeğe kilo aldıracak ya da doyuracak şeyler olmadığı içinde formül süt bebek için hala ana besin öğesidir demişim. Yardım etmek için gayet açık, anlaşılır ve kibar bir dille şeyler yazmışım. Yardım istediğiniz ve size yardım etmek için cevap veren kişilere biraz daha kibar davranmanızı tavsiye ederim.