Merve_gcl Kızlar bi tanıdığım çift taraflı lansinoh süt sağma pompası verdi kuruyorum çalışıyor ama vakum yapmıyor ben mi beceremiyorum acaba ya da bi püf noktası mı var kullananlar yardımcı olabilir mi lütfeennn 🙏🏼
Durukusunannesii Merve_gcl içinde bi aparat var valf beyaz olan o yırtık olablr aynısı basıma geldi cnkü. Ayrıca cekmiş olsa bile 5 para etmez bi makina kullanyrm ama hala göğsümde süt kalıyo
Kusursuzhata Derecesini yükseltmeyi denediniz mi ya da pompanın monte kısmında kuş gagası gibi bir aparat oluyor o yoksa çekmiyor sadece boşa çalışıyor
MirayErva55 Ben kullandım canım ilk zamanlar süperdi bebekten neredeyse fazla çekerdi sonra sonra çekim gücü baya düştü onunda öyle olmuş olabilir garantisi vardı tamire gönderdim canım
Daylight4106 Evet pompanın beyaz silikonu (valf) yırtıksa cekmiyor benimde basima geldi. birde makinanın hava gonderen tek borusunu sadece tek biberona takin. Öyle deneyin googledan lansinoh sitesini ziyaret edip parçalarını ordan satın alabilirsiniz