Senemmm11 canım aynı şeyi bende yaşadım hep 0-6 emziklr devam ettik kızım 10-11 aylıkken artık bi büyüğüne geçeyim dedim hiç almadı ağzına hep tükürdü midesi kalktı öğürdü falan. Sonra o gün bugündür asla emzik kullanmıyor şuan 14 aylık, emzik ben oldum memem açık geziyorum artık 😂