Hmyraselmstfa Buglemefsaamoms insallah aralıklamı verim yani siz kullanmıssınız o yuzden soruyorum yoksa aynanda versem bisey olurmu
Angars Cansuyum123 biz kullandik hergun ayni saatte 5 damla vermeniz gerekiyor lakin biz sabsimplex olani daha cok yararlı bulduk
Esila1716 Cansuyum123 evet ben tek başına biogia kullandım aklına gelen tüm damlaları kullandım fayda etmedi bunu üniversitede prof. Önermişti çok işe yaradı bizde ama her bebek farklı tabi
Esrasare16 Biogaşa 10 günden sonra etki edyor ve muhakkak aynı saatlerde kullan anck öyle fatda görğrsn. Bn 1 ay tek kullandm onu sonra nurse harweys damlayla bir kullandm ve gaz sorunumuz çözüldü canım şuan 2.5 aylıpız hala kullanmya devam edyrz
Eminos Cansuyum123 ufacik siseye 70 lira vermistik bi ise de yaramadi bacim ben careyi tane kimyon cayinda bulmustum simdi 10 haftalik hamileyim bunda gaz damlasi filan almak istemiyorum kimyon cayi ben ictim bebegime de 1-2 cay kasigi verdim o rahatlatti oglumu
Cansuyum123 Eminos bende kendim kimyon çayı yapıp içtim işe yaramadı. Bebeğe vermeye kıyamadım bitki çayları bazen hastalandırabiliyor diye duydum
Eminos Cansuyum123 bitki caylari sutten gecmiyor canim bende ilk basta oyle yaptim ama baktim olmuyir ogluma da verdim 22 aylik hic bi rahatsizligi yok
Timurunannesi Cansuyum123 bebegim kolikti. Doktor ilk olarak bu damlayı verdi pek bir faydasını görmedim . Daha sonra maflor u denedik ondan da bir fayda göremedik. Son olarak sab simpleks i kullandık şükür i ise yaradı. Her damla her bebekte etki gostermeyebiliyir. Benim bebeğime iyi gelen damla başka bir bebeğe fayda saglayamayabiliyir . Ilk 3 ay çok zordu şükür 3 ay sonra bitti. Rezene çayı için mutlaka. Yemeklerimize kimyon atin ve gaz yapacak yiyeceklerden uzak durun.
E-annesi Cansuyum123 çok gazlı bir oğlum vardı biogia çok iyi geldi her Akşam aynı saatte 5 damla şeklinde veriyordum suan 7 ay 12 günlük gecti çok şükür geçen gene gaz yaptı sanırım durmadı onu verdim rahatladı hemen canım bize de doktorumuz vermişti o ilacı aslında gaz ilacı değil o bağırsak düzenleyici belli bir aya kadar kullandım doktor bağırsaklar tembellik yapmasın yavaş yavaş bırak dedi bende bıraktım yavaş yavaş suan iyi çok şükür 🙏
1tinybean Cansuyum123 Günde beş damla tok karnına biogaia kullanıyorum relactaz ile birlikte. Çok faydasını gördüm
Gzde34 berenyigit06 merhabalar bebeğiniz ne kadarlık kaç damla kaç damla kullanıyorsunuz acaba bu iki damlayı
berenyigit06 Gzde34 5 damla bioga 15 damlada sab simlex kullandık şişeler bitti gaz sorunumuzda bitti çok şükür
Hmyraselmstfa Buglemefsaamoms peki demekki gazı vardı yavrumun bide bagırsaklarında sıkıntı 😞 tsk edrm