merve135 Kilo alımından dolayı doktorumuz 4.ayda ek gıdaya başlamamızı önerdi. Bu şekilde kilo alımı yavaş olup ek gıdaya başlayınca kilo alan var mı?
Seda00 Bizde 5 aylıkken başladık kilo alımı zayıftı bir de süt alerjisi vardı ek gıdadan sonra toplandı şuan 8 aylık kilo alımı daha iyi .Fakat bir anda yüklenmemek lazım yavaş yavaş çocuk yedikçe topluyor
merve135 Seda00 kızımın da reflüden dolayı kilo alımı az. 4.aydan sonra kilo alımı zaten azalıyormuş ya buna rağmen kilo alabilecek mi onu merak ediyorum aslında.
Seda00 merve135 bizimde 4.ayda reflü dendi çok fazla kusması vardı sonrasında süt ürünlerine alerjisi çıktı bu yüzden kilo alımı yavaş dendi şimdi şükür geçti ve ek gıdayı seven bir bebek olduğu için kilo alımı güzel oldu .
merve135 Seda00 geçmiş olsun size de, kusan bebek nasıl zor, iyi bilirim. İnşallah kızım da yemeyi sever de toparlar bir an önce.