Emelimsi Bebeğim 1,5 aylık ve gündüz uykusu yok gibi, gece maşallah şyi ama 2 saatte anca uyutabiliyırum:( humananın iyi geceler çayını bebeğine veren var mı? Acaba faydalı olur mu?
Anneoldum Emelimsi benimki de 4bucuk aylık aynı sorun bizdede var allahım gündüzleri uykusu var uyumuyor ya çarşafta salla ayakta salla yok çıldıracam
Gkalp Emelimsi ben bi kaç kez verdim sonra salı günü doktora gitmiştim sordum verme dedi sen iç ona geçsin dedi ama direkt verme dedi
TeachersMom Emelimsi bende denedim. Ama kesinlikle tavsiye etmem. Hatta isterseniz ilk önce siz bir için. Ne kadar kotu olduğunu anlayacaksınız. Resmen bogazinkza birşey yapışıyor. Kurutuyor. Bebeğim öksürmekten canı çıktı. Berbat
Berra Emelimsi bende bır hafta doktor tabaıyesı ıle çaylardan verdım o hafta kakasında kan gördüm hemen kestım