Berenkom 3 ay 21 günlüğüz sanırım 4. Ay atağı oluyor ve 35 günden oluşuyormuş biz daha 11. Gündeyiz asla durmuyor sürekli kucak ilgi istiyor uyku desen hak getire sizde durumlar nasıl ?
Ayseksii Berenkom evet 4 ay 6 günlük sürekli mızmız pusetine koyup iş yapamıyorum.. Meme reddi de yapıyor 2 dk emiyor süt sağıyorum bu yüzden çok yorucu
Dilos01 Berenkom amin cümlemize küçük dilimi yutacaktim resmen 14 gün diye biliyordum 35 günmüş 🥺🥺🥺🥺🥺tek basıma bakıyorum insallah deli olarak çıkmam bu ısın sonunda
anayim-ben-ana Berenkom yazık yavrum uykuya dalmakta çok zorlanıyor geceleri. Gündüzleri hiç uyumuyor meğer bundanmis ☹️ inşallah güzel atlatırız 🌠
Cenan Berenkom aynı durumdayız mama yemiyor uykuya dalamiyor uyudu diyorum 5 dk snra uyanıyor. Kucakta sürekli etrafa bakmak istiyor… İlk defa bir atağı bu kadar etkili biçimde yaşıyorum.
Merveges Berenkom ya bu atakları bir türlü çözemedim 20 ekimde 38+4iken sezeryan oldum ama nette 40. Haftayı doldurunca hesaplayın diyor 30 ekim oluyor oda o zaman şuan atak dönemi olarak gösteriyor bu programda da öyle büyüme atağı diyor bebeği. 3 ay 3 günlük bizde mı ataktayız anlamadım ama aynı bebegim şuan normal insalalhta olmaz
EsraBlkbs Bizzzz 3 ay 21 günlüğüz 15 gündür çekiyoruz pusette dururdu durmaz kucağa alırsın ağlar. Gece uykuları karma karışık eski düzenine tekrar girer mi bilmiyorum inşallah girer.Uyuturken çok sıkıntı yaşıyorum gece gündüz.Veeee sürekli mızmızzzz😣😣😣