Kızlar bebeğime tadım yaptırırken 3 gün içinde bir besine alerjisi olduğunu öğrendim diyelim. Peki bu alerji yapan besini sonra hangi zamanda tekrar tattırmalıyım ? Belli bir süresi oluyor mu yoksa hiç mi yedirmeyeceğim ? Her yerde 3 gün kuralı deniyor ama sonraki süreçte ne yapılabilir söylenmiyor yani ben rastlayamadım. Mesela yumurta sarısına alerjisi varsa ne zamana kadar yedirmemem gerekli, ne zamandan sonra verebilirim veya hiç mi yedirmeyeceğim ? Bilgisi olan beni aydınlatabilir mi 💡