Annebebek58 ben perşembe günü kullanmaya başladım bi kutu çay 59 tl 60 tane var içinde günde 3 kere içilebiliyor emzirme konusunda da yardımcı olmaya çalışıyor aklına takılan bişeyler olursa mesela ben meme+ mama besliyorum mamayı bırakmak için kaşık biberona geçmemizi önerdi fakat ben kullanmakta tereddütlüyüm gaz yaptığı için bebeğim zaten gazlı bir bebek ekstra gaz bizi mahveder çayın etkisini henüz görmedim ama herkeste farklıdır bir sürü story paylaşıyor sütü artanlar hakkında denemekte fayda var tabi nelere harcamıyoruz 60 lirayı bi de çaya gitsin diye düşündüm ben 🙂