Deletedmom10 eğer gelişimi iyiyse kilosuna takılmayın hiç mızmızlığı da 6.aya gelişinden olabilir pek çok anne burada yazmıştı benim kızımda da aynı şey oldu 6.ay huyunu suyunu değiştirdi🤷🏻♀️Ben Haftada 1-2 kez irmikli muhallebi yapıyorum severek yiyor kızım 1 tatlı kaşığıyla başladım şimdi 8 buçuk aylık 3 tatlı kaşığına çıktı. Tarifi de şöyle 1tk irmiği yarım çay bardağından biraz fazla suyla haşlayıp içine çeyrek elma veya armut kabız değilse bi parça muz cam rendeden geçirip karıştırıyorum yediriyorum