Karas ya aslında ben kahve vs bir şeylerden çok ritüellerin insanı kendine getirdiğine inanıyorum, kendine hedef koymanın yani. Mesela şunu yapınca sallama öay yapıcam kendime, çikolata yicem. Veya iş bitince bir kahveyi hakettim gibisinden.. psikolojik olarak iyi geliyor.. mesela ben sabah süt sağarken bir fincan neskafe içmeyi seviyorum. Akşamları da eşimle filtre kahve içiyoruz her zaman olmasa da.. çocuklara farklı bir tesirini görmedim