aLmisMomSs ben baston kullanıyorum tek ayağımla basıp açılıyor kapanıyor pratik . Uçakta da sıkıntı yaşamadım . Aynı modelin kabin boy şeklini alan vardı arada ciddi fiyat farkı olduğu için satıcı bize özellik aynı fakat markaya o fiyat veriliyor dediği için tercih etmedim ☺️ Joie gri 650 TL aldım ( kabin boy olan 2500) siz kendinize uyana bakarsınız fikir olsun ☺️