Kızlar ben ekmek bağımlısıydım hamileyken 8kg aldım ama 3kilosu yapıştı üstüme gitmiyor.Emziriyorum diyette yapamıyorum ama baktım ekmeğe abanmışım ekmeğinde bi faydası yok ne bana ne bebeğe..o yüzden ekmeği azaltmaya karar verdim 5 gündür uyguluyorum baya azalttım yemeğin tadını almaya başladım.Var mı benim gibi olan?