Aselbusraa 2 aylık bebeğim var burnu hep tıkalı nerdeyse sürekli garip sesler çıkarıyo burnundan otribebe ile temizliyorum ama çok faydası olmuyıor ne önerirsiniz?
Cinarinannesi00 Aselbusraa biz geçen gün fizyolojik serum almıştık canım eczacı önce bunu sıkın ardından aspiratörle temizleyin demişti içindeki sülükleri yumusatiyormus daha kolay temizleniyormus
Nohutannesi Aselbusraa petek üstüne bir kaba su koyup içine sadece iki damla okaliptüs yağı damlatabilirsiniz. Burun tıkanıklığını önlüyor
Kuzucuk61 Aselbusraa canım bizde 2 ay 18 günlüğüz bizimde çok tıkanıyordu doktora danışmak sterimar burun spreyi alabilirsin bizi çok rahatlattı
Aselbusraa @1<Cinarinannesi00#9544474 2 farklı marka fizyolojik serum ve burun aspiratörü denedim ama gecici süre açılıyor snra tekrar tıkalı malesef
Cinarinannesi00 Aselbusraa anladım canım bi doktorunuza danışın belki farklı bir sprey falan önerebilir