Merhaba anneler bebeğim.gözüne kil girmişti fazla elemedim zarae miyim diye birecik şişti ardından ertesi gün üşütmüş grip olmuş saniirm oksuyordu hapşırıyordu hirlamasi vardı acaba gripi.gözüne mi vurdu ondan şişmiş olabilir mi şuan geçti şişlik göz testine götürdüğümde ınsallah bisey çıkmaz