Alenffc18 Merhaba arkadaslar 2 gün oldu doğum yapalı ellerimin içi ayaklarımın altı cok fena kasınıyor var mı basına gelen
hzlssmoom Alenffc18 sezaryen mi oldunuz ben sezaryen oldum doktorum ilaç vermişti ama şişlik geçince kaşıntım geçmişti
KaderBERAT Benimde olmuştu baya çektim bir hafta falan antibiyotik ten olmuş alerji yapmış biraktirmisti doktorum
KaderBERAT Heryerim yara olmuştu boynum sırtım ….duş alınca rahatliyordum sonra yine aynı soğuk uygula buz falan belki iyi gelri