Esmanur277 Bebeğim 3 buçuk aylık oldu ve hala çok kusuyor ne önerirsiniz . Emziriyorum , gazını alıyorum , başını biraz yüksek tutuyorum, üşütmemekte çalışıyorum ama nafile . Acaba bi tedavisi var mıdır doktora götürsem mi yoksa normal mi
Ysm2019 Esmanur277 benim bebeğm de kusuyordu doktorumuz normal demişti bebek fazlasını çıkarıyor dedi 6 aydan sonrada bitti komple kusması
Cnnsmy Esmanur277 benim bebeğimde 2 aylık ve aşırı kusması var doktor reflü dedi motilium verdi fayda etmedi yatında metpamide başlıcaz
esra89 Esmanur277 benim bebeğim 5.5 aylık hala müthiş kusuyor su şeklimde süt şeklinde fışkırarak yani herşekilde kusuyor halılar üst baş kalmıyor çıldırcam artık yoruldum ama bizim süt alerjimiz var başka belirtilerde var ondan kusuyor
Esmanur277 pamuksekerinannesii yok çok şükür aslında rahat bi bebek sadece kustuğu için o da rahatsız oluyor ağlamaya başlıyor ve tabi ağzını silmeye çalıştıkça üstünü değiştirdikçe yavrum huzursuzlanıyor
Esmanur277 Cnnsmy bende bi sorayım doktoruma o zaman ben ilacı olduğunu bilmiyordum annem çay vermemi önermişti rezene veya anason
Esmanur277 Üzülerek normal kabul edeceğim o zaman. Ben acaba bi tedavisi var mıdır diye sormak istedim . Teşekkürler sizlere . Allah tüm yavrulara sağlık sıhhat versin inşallah 🧿
Cnnsmy Esmanur277 ama benim sadece emzirmeden sonra falan değil çok çok sık kusuyor bazen fışkırtarak bazen kesik kesik bazen ağız dolusu hatta bi kaç gün öncesine kadar kusuyor diye sinirimden ağlıyodum yeni yeni kabulleniyorum artık 🤦🏼♀️
Esmanur277 Cnnsmy bende öyleyim İnan ki durduk yere kusuyor bazen sulu bazen katı bazen sadece su çıkarıyor ve artık ayakta gezdiriyorum ya resmen halılarda battı yere akıyor direk . Kendi üstüme kusmasını saymıyorum bile günde kaç kez üst değiştiriyorum .
Cnnsmy Esmanur277 aynen bizde öyleyiz dün doktora telefon ettim oda metpamid şurup kullan 5 gün yinede geçmezse getir görüyüm bi dedi
mycutebaby Esmanur277 benimkide fışkırır tarzda iki kere kustu amaa nasıl çoktu hemen hastaneye gittik doktorumuz takip et normal kusmalar normal ama fışkırır şekilde kusması normal değil takip et bir daha olursa gel demişti o günden sonra sadece emdikten sonra kusuyor benimkide 2 aylık peynir gibi çıkarıyor ama çok değil bazen de çok ksuuyor vala bende anlamıyorum normaldir inş geçicek bu zamanlarımızda sabır biraz
Busra2834 Esmanur277 valla benim kızım da 2 buçuk aylık çöl kusmaya başlamıştı şu 10 gün içerisinde hemen doktora götürdük bütün testleri normal çıktı reflü olabilir dedi doktor özel mama ve anne sütünün içine koyulabilen bi mama daha verdi şu 2 gündür kusmuyo bence bi git doktora için rahatlar bende ilk başta önemsemedim ama kusmalar gittikçe artınca mecbur gittik