BelisinAnnesiii
Merhaba güzel anneler yardımcı olursanız sevinirim bebeğim 4 ay 15 günlük 4.ay açısından sonra emmesi bozuldu meme reddini yaşıyorum yoksa artık acıkmıyor mu anlamıyorum zaten iştahlı bi bebek değildi şimdi zorla emiyor emince 4 saat hatta 4 saati geçtiği oluyor ki bidaha emsin o süre içinde ben emzirmeyi denesem de Yok ağlıyor istemiyor kendi öyle bi acıkıcak ki emsin böyle olursa kilosuna da yansır bu ay kilo alamamasından da korkuyorum Zaten minyon 😑😭 Sizin bu ay da emzirme sıklığınız nasıl ne yapabilirim ?😔