elifiii kreşe gidiyor iki senedir ama çok mutlu okulunda, öğretmeni de bir problem olmadığını söylüyor. Çekingen bir çocuk da değil sürekli sorular sorar, koşar, oyun oynar. Doktora götüreceğim sanırım.içim bir hoş oluyor gerçekten bu sese. Dişlerine zarar verecek diye korkuyorum. Çok teşekkür ederim ☺️