1kralice uyku sorunumuz yok canim. Şöyle karaciger enzimleri fazla çıktı doktor bundan dolayi atilamamis sarilik demis ciger gelismemis mi yenilenmemis mi ne bir seyler demiş eşime o da ne anladiysa kendi cumleleriyle anlatinca tam anlamadim ben de yani 2 bucuk saatte emzirsin demis . Ben de 2 saate emzirim dedim zaten durmuyor gunduzleri istiyor genel olarak uyanik uyudumu gunduz 2 saati gecmiyor ama gece bugun 4 saat uyudu ben de alarmi kapatip uyumusum hic farkinda degilim oglum uyandirdi