Benimkini ne zaman yatırsam iş yapmaya kalksam direk ağlamaya başlıyor kucak istiyor alınca susuyor😂 üstüne konuşuncada hoşuna gidiyor 😂 doktora sordum bebekler yanlarında muhakkak birini isterler annelerinin gittiğini hissedeler vs dedi. Uyumadığı zamanlar pek iş yapamıyorum, akşam eşim gelince kalan işlerimi halledebiliyorum o bakıyor 😂😂😂