Gokcelgin canım anlatacaklarım biraz uzun. Bebeğim 3 aylıktı beşiğindeydi kardeşimde yanında. Birden bağırmaya başladı abla koş diye çocuğu bir kucağıma aldım ki salmış kendini dilini geriye çekiyor. Rabbim kimseye öyle bir korku yaşatmasın koştum kapıdan çocuğum ölüyor diye bir bağırdım ki üst kat ev sahibim geldi manevra yaptı salladı çocuğu ama çocuğun dudakları mosmor. Ağar topar hastaneye gittik. Doktorun dediği şöyleydi bebek 2500 kilo doğdu ve anne sütü yaradığı için her ay 1-2 kilo arası kilo alıyor ciğerleri gelişmeden aşırı yüklenmişsin tam geğirmeye çalışırken tükürüğünüde aynı anda yutmaya çalışmış ve tıkanmış. Allahtan akciğerini patlatmamış. Mutlaka ama mutlaka her memeden sonra gazını çıkar sırtına masaj yap ve reflü yatağı al. Şu an 9 aylık hala yanımda yatıyor evlat acısının korkusunu bile allah kimseye yaşatmasın. Kaldı ama o öyle ara sıra hala tıkanıyor hemen kaldırıp sallıyorum lütfen dikkat et sende doktorula görüş