Güzel Anneler ne olur yardim edin. Bugün birseye cok üzüldüm , cok agladim.. sanirim sütüm kesildi 😢 perisan haldeyim. Yavrum henüz daha 7 aylik ve Geceleri cok sık uyanip emiyor. Az önce emzirdim iki tarafida emdi ama hala istedi ve agladi normalde tek tarafi emip doyuyordu ve uyuyordu. Ne yapabilirim sütümün geri gelmesi icin lütfen Allah Rizasi icin yardim edin.