Asyaasya çok şey denedim denemedigim icmedigim şey kalmadı içtiklerimi sıralamam gerekirse humana çayi ,bestlak damla , mayya tableti, momstak anne çayı, bunları hergun içiyorum ama geçen hafta arifoglunun anne çayını keşfettim o bana sanki bunlardan daha iyi geldi içinde rezene , tane kimyon, anason ve bir kaç tane daha bitki var tek başına bende rezene içmiştim ama sanki fayda etmemişti bunu bı denemeni isterim bol bol bulgur tüketmeye çalışıyorum bol su içmeye çalışıyorum ucu ucuna sütümü yettirdigimi düşünüyorum