Ozaninannesi Merhaba bayanlar bebeğim 1 yaşında şimdiye kadar Kraft fit 2 kullandım ama artık daha hafif ve sağlam bi bebek arabası arayışına girdim baby2go indirime girmiş almayı düşünüyorum kullanan var mı memnun musunuz?
[silindi] Ozaninannesi ben baby2go Voyager Kabin aldım memnunum. Videosu https://youtu.be/uK9N_tPNF38
Ozaninannesi Togbaa malesef internetten çok arastirdima ama memnun kalmayan çok fazlaydı bende almadim