azizinannesi 23 ocakta dogum yaptim. benimle yakin gunu olan varmi? bebisli hayata alisabildiniz mi? uyku emzirme nasil konusalim birbirimizi rahatlatalim lütfen
Cansuusnac azizinannesi 18 ocakda dogum yaptım 5 yasında da kızım var . Ama gel gör ki herseyı unutmusum ilk annelığim gibi :) bazen cok zorlanıyorumm
Sydaaa11 azizinannesi 1 subatta Doğum yaptım gece ile gunduz u karıştırdık gece oturuyoruz gündüz yatıyoruz 😂hep gazımız var 😂ve memede uyuyoruz sadece
Yasdeniz Biz uyumuyoruz uykudan ağlayarak uyanıyor benim kafayı yememe az kaldı 26 Ocak’ta Doğum yaptım ben de