Karnı tok gazini cikardim kakasini dâhi yaptı disi agriyor diye az bişey calpol verdim damaklarina tetagil granül sürdüm altini değiştim yatırdım ama gene 1 de kalktı 3 gündür asla geceleri rahat degil sürekli çığlık çığlığa uyanıyor ağlıyor mutsuz biyeri agriyordur diye ki damaklari kasiniyor bugun calpol ve tetagil kullandim ama gene ayni 🙄 2 gecedir her saat kalkti sürekli ağladı sakinlesmedi üstüne üstlük ben grip olmuş durumdayim ve coook yorgunum bitkinim enerjim de halimde yok neden böyle olmuş olabilir yaa uyuyordu 3 bucuk gibi bide 6 gibi kalkardi şimdi huy mu değiştirdi acaba 5 ay 6 günlük😵