ImpossibLe Uyku öncesi rutini olarak banyo yaptıran var mı her gün? Zararlı olur mu acaba bebek için? Oğlum banyo yapınca daha rahat uyuyor. Az uyanıyor. Uyku öncesi rutine ekleyip her gün yaptırsam diye düşünüyorum.
Waris ImpossibLe kesinlikle zararı yok iyi bile geliyor. Ben göbeği düştüğünden beri her akşam yıkıyorum kızım şu an 4.5 aylık. Odayı ve banyoyu önceden ısıtıyorum sadece.
Fitifiti ImpossibLe Mis gibi bir duşun ne zararı olsun:) eskiler bebekler su ile büyür derler hatta.Üşütmeyin ve her gün şampuan,kese yapmayın yeterli.