
Kızlar hamileyken çok heves edip bundan almıştım toplam 1 ay kullandım kullanmadım oğlum şuan 7 aylık. Kamera sistemi çok iyi görüntülü bir şekilde görebiliyorsunuz ve uyandığında sizdeki telsizde tuşa basıp onunla konuşabiliyorsunuz ayrıca müzik düğmesi var ona basınca bebeğin yanındaki kamerada uyku müziği çalıyor. Bir sorunu olduğundan değil 7/24 bebekle birlikte olduğumdan ihtiyacım olmadığı için satmak istiyorum. Ben 700 e almıştım ama 400e veririm ilgilenen olursa.