Kızlar biberonumuz kırıldı oğlum doğmadan almıstık ve mamayı onla içiyordu dün gece yıkarken kırdım neyse bugün aldık ama eşim alırken yanlısmı aldı bilemedim benimde pek bilgim yok aslında biberonun plastiğinde 2 yazıyor kutusuna baktım 2 aylık bebek içinmiş 3 aydan büyüklere 3 no kullanmak gerekirmiş öle anladım ben bilen varmıdır acaba ne işe yarar bu simgeler 2 no da 2 damla işareti var 3 de 3 damla akış hızı göstergesimi acaba cok akışlı olmasını istemem acıkcası memede emiyoruz bıraksın istemiyorum eski biberon 1 nodu sanırım vr 4 aylığız hep onu kullandık