Prenses_annesi22 Birbebekannesi12 🤣🤣aynısı bnm var ama duruyor harcamıyorum bebek arabası alsam mı almasam mı kararszlardaym htta fzlası var kartmda duryo 🤣
Mom080 Birbebekannesi12 ya 🥺 fazla bir miktar mi sizin için ondan mı sordunuz ya da fikir mi istiyorsunuz anlamadım
Mom0911 Birbebekannesi12 benimde şuan son 500tl kaldı , yarın alışveriş yapacam evde eksikleri alcam 😸zaten markete bir girince 500 TL hepsi gidiyor😁Herşey çok pahalı bizde 🤧🥴
Cheerfulmom Birbebekannesi12 yani ihtiyaclarımı alırım insanın parası olunca ne yapar ki başka 😂 biraz komik geldi 🤷🏼♀️😂
AtaVeAnnesii Mom080 olmaz olur mu😂 esim gecen aksam getrden birsuru abur cunur almis diyoki ya kar yagar yollar kapanirda alamazsak😂😂
Mom080 AtaVeAnnesii aynı mantık ben de ekmek sepetini doldurdum kötü günler için diye ama doldurmamla boşaltmam bir oluyor 🙈🙈🙈🙈😁
Melisasbasi Birbebekannesi12 daha fazlasını kuaföre harcayacağım bu aralar kaç 500 gitti 😂 kendim için değer 🤪