Zuhalnehir senin düsuncen ne bu konuda bilmiyorum ama benim ikiz olduğu icinde olabilor cocuk bakimini zorlu bulmuyorum sadece sorun insan cocuguna en iyisini vermek istiyor bu devirde bu şartlar altindada biraz zor yani egitemedikten biseyler yapamadiktan sonra dünyaya bir bebek daha getirmek cok zor ne bileyim bunlari dusunmuyolar galiba 😏