Linakusu Merhaba arkadaşlar rahim şekil bozukluğu olup tedavi olan var mıdır? Benim rahmim kalp şeklinde ve tedavi olmak istiyorum. Histeroskopi ile yapılan bir işlem sanırım. Olanlar var ise bilgilendirmenizi bekliyorum.
NSZA2020 Linakusu ben 2016 yılında histeroskopi oldum genel anesteziyle ağrı sızı olmadı kolay bi ameliyattı ben düzce araştırma hastanesinde alper başbuğa ameliyat oldum