Biz artık yavaş yavaş adımlar atıyoruz ve iki gün önce benim tosbikim koltuğa tutunurken burnunu çarptı , direk kontrol ettim filan çok şükür bisey yoktu ama iki gündür ne uyuyor ne susuyor sürekli ağlıyor burnu akmaya başladı emecek ememiyor yemek yedirecem yediremiyorum tıkanıyor uykusuz olmam acıkmış olsam saçım başım umrumda değil ama öyle bir ağlıyor ki içim içimi yiyordu boncuk gözlerinden boncuk boncuk gözyaşları akıyordu 😭😭sonra hastaneye götürdük doktor röntgen istedi hafif çatlak var gibi dedi serum verdi burnuna akıtmak için ama içim rahat etmedi çünkü cocugum ac sonra başka hastaneye geldik çok şükür bisey yok acımış olabilir dedi alerjik olabilir dedi ama henüz 9 aylık olduğumuz için çatlak dahi olsa büyümesini beklemeniz gerekiyor bisey yapılmayacak çünkü dedi simdi eve gidiyorum dua edin ki geçsin rahat rahat nefes alabilsin karnı doysun Rabbım kimseyi evladıyla sınamasın çok kötü bisey ki sürekli peşindeyim pesindeyiz hepimiz ama düşe kalka büyüdük ve büyüyecekler buda bi gerçek. Annelerim sizden dua istiyorum inşallah düzelir serum iyi gelir ve ciddi bisey çıkmaz 😑😑