3melekannesiii Benim maksatım gezmek ya o yüzden pandemi sürecinde hiç bir yere çıkamaz olduk iyice bunaldım sıkıldım burası da küçük gezicek bir yer yok bende eşime dedim. Şöyle keyfi bir gün yapsak ankaraya felan gitsek bende bir yerlere bakarım ederim 😀 öylelikle gezmeyi düşünüyorum
1 senedir bir yere gidemez olduk 🙄