gizemito Merhaba Anneler, Bu kitap hakkında bilgisi olan var mı acaba? Baya tavsiye edilen bir kitap diye duydum okuyan, duyan, tavsiye eden var mıdır? 😇😊 3,5 aylık oğlum eğer önerirseniz alıp okumayı planlıyorum 🤗
paamuk gizemito gayet yararlı bir kitap öneririm biraz tıp makalelerini andırıyor ama anlaşılması zor değil 👍🏻
gizemito Asell9 Teşekkürler, karışık ve baya terim dolu kitap olduğu eleştirisini okudum öyle mi acaba?
Asell9 gizemito biraz var ama gayet faydalı iletişim hakkında güzel bilgiler veriyor ben daha yarısındayım oraya kadar bile çok yararlı
paamuk Sarikuzumalp kelimelerin ve iletişimin bebeğin sosyal becerileri ve zekası üstüne olan gelişimine faydası / zararını anlatan gayet güzel bir kitap tavsiye ederim.